donderdag 1 november 2012

Woensdagbeelden

en zo ... 


Iedere woensdag publiceer ik een zelfgemaakt "beeld" op het web, zo ook gisteren.
Maar gezien ik deze blogrol graag voor hoofdzakelijk woorden reserveer, dient u via de "deurknop" op de keuzebalk hierboven ofwel naar "mijn foto's", ofwel naar de pagina met "beeldend werk" door te klikken om ze te kunnen bekijken.
De twee recentste foto' s die ik onlangs plaatste, sluiten aan bij het "lekkerbekkend gevogelte" van m'n vorig blogberichtje maar ook wel bij de sfeer van Allerheiligen. Terwijl de tekening een reeks inluidt met als onderwerp "De stilte van water".
Ik houd u op de hoogte van het vervolg.

Warme groet

- Dauw -




6 opmerkingen:

  1. door jouw tekeningen heb ik me voorgenomen ook eens iets kleins te fabriceren. Goed weekend

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hé Simon,

      jij zorgde hier alvast voor een goed begin van mijn weekeind met dit nieuws.
      Zal je het ook publiceren dan? Want ik ben nu wel erg benieuwd.

      Succes met je creaties en maak er vooral een fijne zaterdag en zondag van.

      Verwijderen
  2. Hoi D&D. Khad al eerder willen reageren. Het volgende: jouw antwoord op reacties verschijnen nagenoeg onleesbaar

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb de klacht al vaker gehad Simon, maar met wat fantasie en gevoel voor magie is dat snel opgelost. Gewoon even met je cursor de tekst selecteren en je tovert de witte woorden zo tevoorschijn in een blauw decor. Elegante oplossing toch? Het probleem is dat wanneer ik de letterkleur hier aanpas, ze over heel mijn blog verandert. Tja en dat witte vak krijg ik met geen stokken de deur uit, jammer genoeg...

      Verwijderen
  3. Helaas Dauw, van je reactie is voor mij niets te lezen: lichte letters verdwijnen geheel op het witte veld

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hé Simon, probeer eens gewoon die reactie van Dauw te selecteren met je muis, dan is die perfect leesbaar. Doe ik ook altijd :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Lieve bezoeker,

Krabbel hier maar uw gedacht neer.
Ik kan altijd iets bijleren.

Alvast bedankt en nog een prettige dag gewenst.

- Dauw -